неделя, 22 ноември 2015 г.

Poinsettia.../ Коледна звезда...

Hello!
Today I want to share with you my DT inspiration project at Crafts and Me Facebook Challenge with theme Christmas! I used Sara Burrier digital stamp named Poinsettia. I coloured it in a traditional Christmas combination - red and green. Isn't she lovely? You can find the digi here.



Днес ще споделя с вас моето вдъхновение за дизайн тима на Crafts & Me Facebook Challenge. Ако обичате да оцветявате и харесвате печатите на Crafts & Me, сега е момента да се включите в новото предизвикателство. Темата за следващите две седмици е: " Коледа", а наградата са 4 дигитални печата (по избор) от Crafts & Me. 
В днешната картичка заложих на традиционната цветова комбинация в червено и зелено. Много ми хареса как се получи всичко. Постарах се да уловя празничния коледен дух ,който носи този прекрасен печат на Sara Burrier. А вие може да го откриете ето тук



Spectrum Noir colors:
skin: FS 1,4,8.9  CR 4
hair: GB 8,9,11   TN 4,5  DR 4  DG 3  grey gel pen
wings: DG 1,2,3,4  SN pencils 056, 058
white gel pen, blender
dress: DR 4,6,7   CR 4,6  DG 2,3
backgrond: EB 1,2   BG 1,4,5  IG 1,2  Blender





Няма коментари:

Публикуване на коментар